WK ponymennen ook online goed bezocht

WK ponymennen ook online goed bezocht

Niet alleen op de Prinsenhoeve waren de afgelopen dagen heel veel bezoekers voor het WK ponymennen en alle andee activiteiten.... ook online wist men het evenement goed te vinden. Via Facebook, Twitter en Instagram volgden velen de verrichtingen van de WK deelnemers. Maar zeker ook de mooie nieuwe website werd goed bezocht, ruim 50.000 bezoekers keken online mee wat zich op de Prinsenhoeve afspeelde.

STUDiO iBiZZ leverde voor deze editie van Outdoor Brabant een geheel nieuwe website. Het fullservice reclamebureau helpt bedrijven en organisaties hun doelen en doelgroepen optimaal te bereiken. Dat gebeurt via aansprekende websites en aanvullende marketing, zowel online als offline. iBiZZ doet dat onder meer voor de ANWB, fusieziekenhuis Bravis, fietsenfabrikant Union en veel bedrijven uit het MKB.  Raymond Smulders, directeur van iBIZZ geeft het eerlijk toe: hij is geen paardenliefhebber pur sang. “Maar paarden zijn mooie dieren. En toen ik onlangs IJsbrand Chardon en zijn zoon Bram heb ontmoet, werd ik gegrepen door hun dynamiek, kracht en ambitie. Zij zijn niet alleen sportmensen, maar ook echte ondernemers.”

“Een topevenement, waar veel mensen uit Breda en omgeving op afkomen. De organisatie is uitstekend, je proeft de Rotterdamse daadkracht en er is een goed zakelijk netwerk,” zegt Smulders, die stiekem meer van voetbal houdt. “Maar we nemen onze relaties liever mee naar Outdoor Brabant dan naar het voetbal. Paardensport is heel anders, sierlijker, ik vergelijk het met Wimbledon. Er komen vooral mensen op af die van mooie dingen houden. Dat geeft een ander gevoel dan op de voetbaltribune.”


Aanmelden voor onze nieuwsbrief