Het merk Brabant benadrukt de innovatieve en ondernemende kant van Brabant

Het merk Brabant benadrukt de innovatieve en ondernemende kant van Brabant
Outdoor Brabant is er trots op het keurmerk NB van Merk Brabant te mogen dragen. Daarmee is het evenement een van de 110 bedrijven, organisaties, evnementen, etc. die het logo mogen voeren en gezamenlijk het gedachtegoed en de boodschap van het Merk Brabant uitdragen. Daarbij is het doel om vooral de innovativiteit, duurzaamheid en het ondernemerschap te promoten met een knipoog naar de gemoedelijkheid die zo kenmerkend is voor deze regio.

Merkstrateeg Enrico Koenen, die verantwoordelijk is voor dit initiatief, is blij met een evenement als Outdoor Brabant en is ook erg gelukkig met de nieuwe naam van het evenement. “Zo past het nog mooier bij ons initiatief en vormt het een mooi geheel met Indoor Brabant, het andere hippische topsport evenement dat ook bij het Merk Brabant is aangesloten.”


Aanmelden voor onze nieuwsbrief